Sayfalar

30 Mayıs 2009 Cumartesi

>Mutluluk Çöreği

>

Gün arkadaşım sevgili Nazlının güzel tariflerinden biri sevgili arkadaşım Müjdenin ilk olarak denediği mutluluk çöreğini birde ben deneyeyim dedim ...Geçtiğimiz günlerde ağırladığım misafirlerim için yaptım çok beğenildi özellikle çocuklar pizzaya benzettiler tadını tarifi arkadaşım Müjdenin sayfasında var ama arşivimde olması için veriyorum....




MALZEMELER




125gr margarin(oda ısısında)


1 çay bardağı sıvıyağ


3 yemek kaşığı yoğurt


2 adet yumurta(1'nin sarısı üzerine)


1 adet kabartma tozu


Tuz


Aldığı kadar un




İÇ MALZEMESİ




4 adet sosis


1 adet soğan


5 adet biber


5 yemek kaşığı ketçap




Margarin,sıvıyağ,yoğurt,yumurta,tuz ve kabartma tozunu karıştırıyoruz.Üzerine yavaş yavaş unu ekliyoruz kulak memesi kıvamında bir hamur elde ediyoruz hamuru dinlenmeye bırakıyoruz ve içini hazırlıyoruz.İç malzemenin hepsini rondodan geçiriyoruz sos kıvamında olması gerekiyor.Hamuru 2 eşit parçaya ayırıyoruz bir tanesini dikdörtgen şeklinde açıyoruz iç malzemeyi hamurun üzerine sürüyoruz rulo yapıyoruz 2 parmak genişliğinde verevine kesiyoruz üzerine yumurta sarısını sürüp önceden 180'ısıtılmış fırına veriyoruz kızarana kadar pişiriyoruz.Afiyet olsun.......


5 yorum:

derya dedi ki...

>Sedacım canım harika bu çörekler ellerine sağlıktabağı aldım kocaman öpüyorum...

Eylem dedi ki...

>gerçekten de pizza gibi gözüküyor.ellerine saglık.

Seda dedi ki...

>Eylemcim teşekkürler tadı görüntüsünden daha çok benziyo dene mutlaka,sevgiler...

eviminnesesi dedi ki...

>ne güzel bir isim bu .eline sağlık.sağlıkla kalın.

Seda dedi ki...

>TEŞEKKÜR EDERİM ,SEVGİLER...