Sayfalar

2 Haziran 2009 Salı

>Mezuniyet Pastası

>




























Kızımın ve arkadaşlarının mezuniyet pastası şimdi fotoğraflar sonra yazısı:).....Yoğun günler geçiriyorum hiç bir şeye yetişemiyorum mutlaka eksik kalan şeyler oluyor oda ev işleri ....siparişler,kızımın mezuniyeti,gezmeler:)))ordan eksik olmuyorum ama sıra işlere gelince sonra yaparım diyorum.Bu fotoğrafın yazısız acele konma sebebide daha önce Ariel Deniz Kızı pastası yaptığım Rüyyan Hanım kızının mezuniyeti için yapılacak pastaya karar verme aşamasında pastamızı görmek istedi bu sebeple alelacele pastamızın fotoğrafı yerleştirildi yani önümüzdeki günlerde mezuniyet pastalarımızın devamı gelecek.....








Canım bebeğim,mezun oldu anaokulundan:)))ama ilk mezuniyetimiz Allahım daha güzellerini göstersin hepimizin bebeklerine.... kızımın grubu laleler,diğer grubumuzda papatyalar hepsinin ismini yazdım keplerini yaptım miniklerin minik keplerini ,çok güzeldi hepsi çok başarılıydı gösterilerinde kimi zaman gülerek, kimi zaman ağlayarak izledim bebeğim nasılda büyüdü diye.O geceye ait birkaç fotoğrafı paylaşmak istiyorum sizlerle....




17 yorum:

derya dedi ki...

>Canım ellerine sağlık harika bir pasta öpüyorum..

birdutmasali dedi ki...

>:))) tebrik ederimm gençleri....lalelere papatyalara gelinciklere nasılda bayılırım. ellerinize sağlıkçok sevgiler .....

Seda dedi ki...

>Nunucum teşekkürler ,sevgiler...

Seda dedi ki...

>Deryacım teşekkür ederim,sevgiler...

zehra dedi ki...

>cok guzel olmus bu pasta ellerınıze saglık

nilbutikpasta dedi ki...

>harika bir pasta canım ellerine sağlık.

eda'lı tatlar dedi ki...

>çok güzel olmuş sedacım...ufaklığı tebrik ederim çok darısı benim ufaklığın başına

Seda dedi ki...

>Melikecim teşekkür ederim ayni dilekleri paylaşıyorum darısı senin kuzunun başına sevgiler....

Zehra Gürgen dedi ki...

>Çok güzel olmuş Seda'cım.ellerine sağlık canım.Keplere bayıldım :)sevgiler

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

>seda canım ellerine saglık harika olmuş

Seda dedi ki...

>Sevilcim teşekkür ederim,sevgiler...

Tijen dedi ki...

>Seda'cığım,Ben de çok isterdim görüşmeyi ya ne yapalım kısmet değilmiş, bir dahaki sefere!

egeli dedi ki...

>CANIM TEBRİK EDERİM MİNİKLERİ,ZAMAN O KADAR ÇABUK GEÇİYORKİ SEDACIM ,BİR DE BAKMIŞSIN Kİ LİSEDEN MEZUN OLMUŞ.ALLAH O GÜNLERİDE GÖRMEYİ NASİP ETSİN İNŞALLAH.PASTAN HARİKA OLMUŞ CANIM ELİNE SAĞLIK.,ÇOK BEĞENDİM.

Seda dedi ki...

>Mübeccelcim çok teşekkürler güzel dileklerin için sevgiler...

Seda dedi ki...

>Ne yapalım öyle olacak artık Tijencım ,sevgiler.....

lemaninignesinden dedi ki...

>sedacıgım eee okadarda olsun artık bu ne guzellık nerden aklına gelır bu modeller ellerıne saglık kepler süper yakışmış eeee bıcırıklarada bu yakışır yerım bunları ben sevgıyle kal

Seda dedi ki...

>cANIM ÇOK TEŞEKKÜRLER ,SEVGİLER....