Sayfalar

15 Ağustos 2009 Cumartesi

>ÇİLEK KIZ PASTASI

>
Merhaba çok uzun zaman oldu ama yazlıkta internet bağlantım olmadığı için blogumu hiç güncelleyemedim çok eskilerden başlamak istiyorum kızımın doğum günü pastası....Terzi kendi söküğünü dikemezmiş derler ya kesinlikle çok doğru Aydının en sıcak günlerinden birgündü Benginin doğumgünü ve ben pastanın götürüleceği mesafeyide hesap etmeden iki katlı pasta yapmaya karar verdim tabiki sonuç 2. katı hafifçe kaykılmış bir pasta kızım olsun anne ben çok beğendim demesine rağmen yinede çok sıkılmıştım lezzetiyle kurtardık o günü .......

4 yorum:

boncuk mutfakta dedi ki...

>Egenin sıcağını iyi bilirim çünkü bende İzmirliyim.Pastan bence çok güzel eline emeğine sağlık.Sevgiler

pembe tatlar dedi ki...

>Çok tatlı olmuş ellerine sağlık mutlu haftalar...

egeli dedi ki...

>SICAKLARDA PASTA YAPMAK GERÇEKTEN ZOR,BENDE OĞLUMUNKİNDE ÇOK ZORLANDIM, AMA KIZIN HAKLI,YİNEDE ÇOK GÜZEL OLMUŞ CANIM ,ELİNE SAĞLIK.

Anonymous dedi ki...

>çok güzel olmuş